loading...
داغ ترين پاتوق سرگرمي در ايــران
saeed بازدید : 162 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
- چرا یک سال طول کشید تا شبکه من و تو و شخص رها اعتمادی (بنی‌اعتماد) علیه وب شخصی‌ای که ادعا می‌کنند ساختگی است موضع بگیرند؟
 
- چرا رها اعتمادی (بنی‌اعتماد) بعد از یک سال به اصطلاح اسم و فامیل کامل خود را که رها اعتمادی آل‌آقاست، بازگو می‌کند؟
 
- چرا در آکادمی ‌گوگوش تقلب شد و دوستان عوامل شبکه رای آوردند
 
- چرا من و تو 2 حذف شد و من و تو 1 حذف نشد؟
 
- چرا وقتی برای حذف یکی از دو شبکه در سایت نظرسنجی گذاشتند و اکثر مخاطبان در کامنت‌ها به نتیجه نظرسنجی اعتراض کردند، کسی پاسخگو نبود و با این وجود من و تو 2 حذف شد؟
 
- چرا همیشه و در هر نظرسنجی‌ای که در سایت انجام شده دقیقا بر خلاف نظرسنجی عمل شده است؟
 
- چرا کسانی که از شبکه انگلیسی من و تو جدا می‌شوند در صورت افشاگری منزوی می‌شوند افرادی مانند آزاده حسینی و...؟
 
- چرا مدیریت شبکه انگلیسی من و تو با مدیریت شبکه فارسی وان جلسات مشترک برگزار کرده و اهداف خود را یکسان‌سازی می‌کنند؟
 
- چرا دوبلورهای شبکه انگلیسی من و تو با دوبلورهای شبکه فارسی وان یکی هستند و با هم همکاری دارند؟
 
- چرا شبکه انگلیسی من و تو آگهی بازرگانی ندارد؟
 
- چرا به هیچ‌یک از ایمیل‌های ارسالی توسط مخالفان پاسخ داده نمی‌شود؟
 
- چرا مجریانی که در شبکه انگلیسی من و تو کار می‌کنند حق کار در شبکه دیگری را ندارند؟
 
- چرا از زمانی که گوگوش با شبکه انگلیسی من و تو همکاری می‌کند دیگر خواننده‌ها توسط این شبکه در برنامه سالی تالک مورد تمسخر و استهزاء قرار می‌گیرند؟
 
- چرا سایت شبکه انگلیسی من و تو بارها و بارها از جنگ آمریکا علیه ایران حمایت کرده است؟
 
- چرا شبکه انگلیسی من و تو اسرائیل را یک کشور(!) آزاد و فلسطینیان را ستیزه‌جو و جنگ‌طلب
معرفی می‌کند؟
 
- چرا مدیران و دست‌اندرکاران شبکه انگلیسی من و تو، هویت اصلی خود را که بهایی و یهودی است
پنهان می‌کنند؟
 
- چرا ناصر اعتمادی (بنی‌اعتماد) که از اعضای ثابت سازمان امنیت انگلیس است به عنوان مجری و گزارشگر در شبکه انگلیسی من و تو مشغول به کار است؟
 
- دلیل ارتباط تنگاتنگ سردبیر، تدوینگر و مسؤول برنامه دکتر کپی با مدیریت شبکه سیمای آزادی که متعلق به سازمان مجاهدین خلق[منافقین] است، چیست؟
 
- علت رفت و آمدهای جداشدگان از جمهوری ‌اسلامی‌ مانند عبدالکریم سروش، عطا مهاجرانی و اکبر گنجی به این شبکه انگلیسی چیست؟
 
- چرا شبکه انگلیسی من و تو بارها و بارها از جنبش سبز حمایت کرده است؟
 
- چرا مدیران و مسؤولان شبکه انگلیسی من و تو قالب برنامه بفرمایید شام را از شرکت تهیه‌کننده و اجراکننده‌اش که یک شرکت یهودی است خریداری می‌کنند اما قالب برنامه پارازیت صدای آمریکا و برنامه‌هاي دیگر شبکه‌ها را بدون اجازه برداشته و شبیه‌سازی می‌کنند بدون اینکه کوچک‌ترین هزینه‌ای به آنها بپردازند یا حتی با آنها هماهنگ کنند؟
 
- چرا با اینکه فرح پهلوی بارها و بارها از این شبکه انگلیسی حمایت کرده، تا به حال در برنامه‌های این شبکه از وی دعوت به عمل نیامده و مدیران شبکه این حمایت‌ها را پنهان می‌کنند؟
 
- چرا مدیران و مسؤولان شبکه پاسخگوی افشاگری‌های افراد جدا شده از شبکه مانند آزاده حسینی و سحر زند نبوده‌اند؟
 
- حضور مسعود بهنود هنگام ضبط برنامه‌های اتاق خبر شبکه انگلیسی من و تو چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟
 
- چرا مانند شبکه‌های لس‌آنجلسی هیچ‌کس حق حضور در حتی چندصد قدمی ‌ساختمان شبکه انگلیسی من و تو را ندارد؟
 
- اگر این شبکه مدعی است مردمی‌ترین شبکه موجود است چرا کمترین ارتباط را با مخاطب دارد؟
 
- چرا شبکه فقط وبلاگ شخصی رها اعتمادی (بنی‌اعتماد) را انکار کرد و دیگر وبلاگ‌های شخصی مجریان شبکه را مسکوت گذاشت؟
 
- منظور رها اعتمادی (بنی‌اعتماد) از ادامه پیدا کردن این سناریو در برنامه جواب چه بود؟
 
و ده‌ها سوال دیگر که هیچگاه پاسخی به آنها داده نشد!
 
بخشي از يادداشت "پشت صحنه كانال بهائيت" نوشته ي  وحيد اطلس براي وطن امروز

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    کدام یک از مطلب زیر را برای ای بلاگ ماسب تر میدانید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 252
  • بازدید ماه : 1,056
  • بازدید سال : 4,168
  • بازدید کلی : 41,671