loading...
داغ ترين پاتوق سرگرمي در ايــران
saeed بازدید : 99 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ضمن عذر خواهی به دلیل وقفه چند ماهه....

به دلیل بعضی از مشکلات نتوانستیم حضور مستمر در این مدت داشته باشیم...

اما بزودی این وبلاگ به DOMAINمورد نظرمان انتقال خواهد یافت...

با تشکر...

saeed بازدید : 1271 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

تو این پست چند تا از بازیگرای زن ومرد رو به همراه شوهر و زناشون گذاشتم تا ببینید...

مثلا:

عکس بازیگران و همسرانشان

 عکس   عکس بازیگران و همسرانشان

عکس های بازیگران و همسرانشان

**********

جهت دیدن عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

******

 عکس   عکس بازیگران و همسرانشان

*********

عکس امین حیایی و همسرش

********

بقیه عکس ها در اداه مطلب............

saeed بازدید : 307 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (0)

سلام

بالاخره پسر مسی هم به دنیا آمد و به نظر میرسه که پسر خیلی خوش قدمی باشه از زمانی که به دنیا اومده تا الان 400000یورو از لباسش فروش رفته و اثر بازیکنای بارسا این لباس رو خریدن همچنین تا حالا 3میلیون از این لباس فروش رفته...

بقیه مطلب و عکس بیش تر در ادامه ی مطلب...

saeed بازدید : 177 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (0)

مزایده های اینترنتی همیشه وجود داشته اند و بسیاری از افراد نیز وسیله های مختلفی را در این مزایده ها به فروش می گذارند. در این میان گاهی اوقات برخی وسیله های بسیار عجیبی را در اینترنت برای فروش می گذارند...


عكس محصولات مزايده هاي اينترنتي و همچنيت نوضيحات در ادامه ي مطلب...


saeed بازدید : 172 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت آمار و ارقام فوتبال همه ساله نظرسنجی برای انتخاب محبوب‌ترین بازیکنان فوتبال دنیا را برگزار می‌کند و در نظرسنجی امسال که مرحله اول آن به پایان رسیده نام 3 ایرانی به چشم می‌خورد.

مهدی مهدوی کیا، محرم نویدکیا، سید مهدی رحمتی نام 3 بازیکن ایرانی حاضر در این فهرست هستند.

بقیه ورای داد شما در ادامه ی مطلب...

saeed بازدید : 173 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)

این دومین پست آیا میدانیده خیلی باحاله خودم کف کردم برید حالشو ببرید...

ایا میدانستید که شمار تلفات جانی در جنگ جهانی دوم که بین سالهای 1939 تا 1945 بود، بیش از بیست و شش میلیون نفر بود.
آیا میدانستید که تقریبا 300 متر مکعب گاز هلیم میتواند یک انسان را از روی زمین بلند کند
- آیا میدانستید که کرمهای ابریشم در پنجاه وشش روز هشتاد و شش هزار برابر خود غذا میخورند


- آیا میدانستید که تیز پروازترین حیوانات جهان پرندگانی اند که «پرستوک» نامیده میشوند پرستوک دم خاردار که در آسیا زندگی میکند ، قادر است با سرعتی بیش از صد و شصت کیلومتر در ساعت پرواز کند و با بالاترین میزان سرعت یک قطار سریعالسیر رقابت کند
- آیا میدانستید که کره مریخ با سرعت 240 کیلومتر درساعت به دور خورشید میچرخد
- آیا میدانستید که هرچه از مرکز زمین فاصله بگیریم نیروی جاذبه کمتر می شود، در نتیجه وزن کاهش می یابد ، وزن فردی که در خط استوا ایستاده از وزن همین شخص در قطب شمال و جنوب کمتر است زیرا در خط استوا زمین بر آمده تر و در قطب هموارتر است این تفاوت وزن حدود پنج درصد است.

بقیه در ادامه ی مطلب...
saeed بازدید : 281 یکشنبه 16 مهر 1391 نظرات (0)

همه چيز درباره شيطان پرستي

  شيطان پرستي قديمي شيطان پرستي اي است که به قرون وسطي برمي‌گردد،؛ با اينکه همانطور که در تاريخچه شيطان پرستي ذکر گرديد شيطان پرستي به قبل از ميلاد مسيح برمي‌گردد اما اصولا شيطان پرستي قديمي را مربوط به قرون وسطي مي‌دانند. موضوعي که امروزه درباره شيطان پرستي قديمي وجود دارد و در برخي کتابها ديده مي‌شود به اين مطلب برمي‌گردد که اصولا شيطان را و...

مطالب و عکس بیش تر در ادمه ی مطلب...


saeed بازدید : 166 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)

داستان بازی هیجان انگیز Bad Piggies بسیار متفاوت تر از نسخه های قبلی پرندگان خشمگين Angry Birds می باشد این بار شما می بایست در نقش بچه خوک های بد سبز رنگ به ایفای نقش بپردازید! و از تخم هایی که از پرندگان خشمگین دزدیده اید محافظت نمایید و برخلاف گذشته که می توانستید پرندگان خشمگین را با تیرکمان پرتاب کنید این بار باید شما وسیله پرتاب خوک های سبز رنگ را خودتان بسازید. این بار شما این شانس را دارید تا بازی را از دنیای دیگری و با بچه خوک های بد سبز رنگ دوست داشتی تجربه کنید! میتوانید با وسایل متعددی که در این بازی در اختیار شما قرار می دهد برای حمل و نقل خوکهای تنبل و خبیث وسیله نقیله بسازید و به وسیله بادکنک هایی که دارید ماشین های خود را به پرواز در آورید و یا اینکه به وسیله موتورهای آتشین با سرعت بسیار بالا از روی دره ها و موانع سر راه بپرید. در صورتیکه که قبلا بازی الکس فوق العاده و پرندگان خشمگین را بازی کرده باشید میتوانید به سادگی 60 مرحله این بازی را پشت سر بگذارید که در صورت موفقیت شما در این بازی به نحوه صحیح چیدمان وسایل برای حرکت دادن خوک های سبز و کسب سه ستاره، 30 مرحله بازی جدید و جذاب برای شما باز خواهد شد.

saeed بازدید : 1354 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)

ابوالفضل پورعرب كه به دلیل بیماری سرطان مدتها خانه نشین بوده است، پس از ماه ها در مراسم تجمع هنرمندان برای محكومیت اهانت به پیامبر اسلام(ص) در برابر دوربین رسانه ها قرار گرفت.

از شما بازدید کنندگان خواهش میکنم جهت سلامتی هرچه زود تر این هنرمند دعا کنید.
با تشکر
saeed بازدید : 144 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)

بیوگرافی شاهین نجفی


شاهین نجفی "1359در بندر انزلی" شاعر و خواننده ایرانی مقیم المان است. وی تا پیش از مهاجرت به المان فعالیت در موسیقی را از سال 1379 در سبک های پاپ و راک آغاز نمود.

شاهین از سال1384 به المان مهاجرت کرد و تاکنون به فعالیت خود در موسیقی های رپ و راک ادامه می دهد. در ترانه‌های شاهین نجفی، آمیزه‌ای از اعتراض به حکومت مذهبی،فقر، زن ستیزی،سانسوراعتیاد،دروغ ،اعدام و کودکان کار را می‌توان دید. او تلاش می‌کند که عناصر شاعرانه و ادبی و اصطلاح‌های فلسفی و سیاسی در ترانه‌هایش حضور داشته باشند.
سال های اولیه زندگی

بقیه در ادامه ی مطلب...

نظر یادت نره...

عکس ومطالب بیشتر از این کسافت در ادامه ی مطلب...

saeed بازدید : 131 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزاری برای شناسایی ربات های جاسوسی ، تروجان ها ، کی لاگرها و ابزارهای تبلیغاتی مزاحم می باشد. این نرم افزار در مواقعی که هیچ نرم افزار آنتی ویروسی قادر به شناسایی و حذف این چنین فایل های نیست میتواند به عنوان نرم افزار ضروری روی سیستم نصب شود و به جستجو و حذف ابزارهای جاسوسی ذکر شده بپردازد. اگر کامپیوترتان ویروسی شده است یا احساس میکنید که نرم افزارهای جاسوسی بر روی آن فعال شده است ولی عکس العملی از آنتی ویروس نصب شده روی ویندوزتان مشاهده نمیکنید ، SpyBot Search & Destroy میتواند انتخاب خوبی برای یافتن تروجان ها و ابزارهای جاسوسی باشد که توسط آنتی ویروس ها شناسایی نمی شوند. این نرم افزار به صورت کامل و جزئی نسبت به جستجو هارد دیسک اقدام میکند و همچنین با جستجوی دقیق نواحی رجیستری و سیستمی ویندوز نسبت به یافتن فایل های جاسوسی اقدام میکند. قبل از جستجو با ایجاد نسخه پشتیبان از رجیستری ویندوز این اعتماد را ایجاد میکند تا در صورت خرابی رجیستری امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. همچنین این نرم افزار با محافظت از کوکی ها از جاسوسی و سرقت اطلاعات از این طریق جلوگیری به عمل خواهد آورد.

SpyBot Search جستجو و حذف جاسوس افزارها SpyBot Search & Destroy 1.6.2.46

saeed بازدید : 134 دوشنبه 10 مهر 1391 نظرات (1)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع ورزش مختلف را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .

 

Sport Wallpapers مجموعه 45 والپیپر دیدنی با موضوع ورزش Sport HD Wallpapers

saeed بازدید : 146 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (1)

GarageBand یکی از مجموعه اپلیکیشن‌های اپل است و جزو آن دسته از اپلیکیشن‌هاست که از مک وارد iOS شده است. این مجموعه با ظاهری ساده و بدون پیچیدگی‌های موجود در برنامه‌های دیگر به‌شما کمک می‌کند تا شاید اولین آهنگ زندگی‌تان را بسازید. فرقی نمی‌کند حرفه‌ای باشید یا تازه‌کار. اگر حرفه‌ای باشید و نت‌ها و ملودی‌ها را بشناسید این نرم‌افزار برای شما سودمند خواهد بود و اگر هم تازه کار باشید و حتی نت‌ها را هم نشناسید باز می‌توانید ریتم‌های جالبی را خودتان بسازید. کافیست از بین آلات متفاوت موسیقی یکی را انتخاب کنید و کارتان را شروع کنید. آخرین آپدیت از این اپلیکیشن با آیفون ۵ و iOS 6 سازگاری کامل دارد. برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید، همچنین این اپلیکیشن بر روی iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و آیپد قابل نصب است.

 

saeed بازدید : 121 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)
به دلیل توهینات سنی ها به مسلمانان چن تا عکس جالب ازش گذاشتم تا بخندیم و حال کنیم.عکس های بیش تر و جالب تر در ادامه ی مطلب.
saeed بازدید : 133 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)
ستاخیز PES در نسل جدید که از نسخه 2011 آغاز شد اندک اندک این بازی سابقاً زیبا را به مسیر صحیح بازمی گرداند. عرضه PES 2012 نوید بخش بازگشت Konami به دوران شکوهمند گذشته بود و حالا نسخه 2013 که چند روزی از معرفی آن نمی گذرد قصد دارد استانداردهای شبیه ساز فوتبال را بالاتر ببرد.
 

saeed بازدید : 125 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

 

Chimpanzee (2012) BDRip 720p Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

| زیرنویس فارسی به صورت جداگانه به پست افزوده شد |

 

Chimpanzee دانلود مستند شامپانزه Chimpanzee 2012

نام مستند : Chimpanzee – شامپانزه

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۷۸ دقیقه

حجم : ۶۰۰ مگابایت

کیفیت : BDRip 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه : یک شامپانزه نوزاد که تمام عمر خود را با مادرش در جنگل هایی در امتداد ساحل عاج سپری می کند. اسکار جوانان در طول یک حمله از یک گروه رقیب از شامپانزه ها یتیم میشه و لحظات غم انگیزی را سپری می کند. پس از آن، او برای زنده ماندن خود تلاش می کند ، و او توسط شامپانزه های دیگر پذیرفته شده است. اما اسکار در تلاش است ، تا زمانی که او توسط یک مرد از گروه خود جدا شده و تحت سرپرستی آن مرد هست…

 

caution دانلود مستند شامپانزه Chimpanzee 2012 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password دانلود مستند شامپانزه Chimpanzee 2012 پسورد فایل : www.downloadha.com

download دانلود مستند شامپانزه Chimpanzee 2012 لینک های دانلود :   Rapidshare ‌‌‌  Direct Link

saeed بازدید : 108 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)
دانلود Angry Birds Space v1.3.0 - بازی پرندگان خشمگین در فضا

نسخه ی جدید بر روی سایت قرار گرفت!

بالاخره پس از مدتها انتظار نسخه جدید بازی پرطرفدار پرندگان خشمگین عرضه شد. این نسخه که به گفته شرکت سازنده Rovio انقلابی ترین تغییر در این بازی از زمان عرضه نسخه اولیه آن است دارای محیط بازی متفاوت و پرنده های جدید در فضا است که به معرفی آن می پردازیم:

البته در ادامه ی مطلب

saeed بازدید : 136 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

داونلود آلبوم بسیار زیبای ناصر عبداللهی با نام رخصت با لینک مستقیم د رادامه ی مطلب نظر هم بدید.

 

گلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگلگل

دانلود مجموعه آهنگ های منتشر نشده زنده یاد ناصرعبدوالهی تحت آلبومی به نام رخصت …

.: ترانه سرا : حسن علی شیری ، داوود لطف الله  ، محمد علی بهمنی ، ناصر عبدواللهی ، علی سپانلو :.

.: آهنگساز و تنظیم کلی قطعات : مهدی عندلیبی :.

.:

Naser Rokhsat دانلود آلبوم رخصت از ناصر عبدوالهی

saeed بازدید : 130 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

آخه مریض ! دیوانه ! بیتالماله

گاها شده در مدارس وقتی که سرمان خلوت است و کاری برای انجام نداریم بیفتیم به جان نیمکت ها و …

در این مطلب یک عکس بسیار جالب تهیه کردیم از دبیرستان دخترانه و دختری که مشغول کاری شوم است
حرکت بى شــرمانه دختر ایرانی در دبیرستـان دخترانه / عکس
saeed بازدید : 117 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

|دانلود فیلم گشت ارشاد با لینک مستقیم|

gasht ershad دانلود فیلم گشت ارشاد

 
مدت : ۱۱۰ دقیقه

کارگردان:سعید سهیلی

بازیگران: حمید فرخ‌نژاد، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، نیوشا ضیغمی، سحر قریشی، میرطاهر مظلومی، محسن افشانی، اصغر سمسارزاده، گیتی معینی، ناصر گیتی‌جاه و… . با هنرمندی جمشید هاشم‌پور

خلاصه داستان:سه جوان از جنوب شهر تهران برای به دست آوردن پول دست به کارهای خلاف می زنند و در این بین گریزی نیز به کارهای گشت ارشاد می زنند تا مردم را سر کیسه کنند. اما این کارها برایشان به زودی دردسرهای بزرگی به همراه خواهد داشت....

saeed بازدید : 120 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)
saeed بازدید : 126 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

بله بعد از مدت زیاد بالاخره ایفن پج راهی بازار شد البته قرار بود این اتفاق سال قبل بیفتد اما بالاخره تصمیم گرفتند این گوشی تلفن همراه را راهی بازار کنند.

برای اطلاعات بیش تر و به دست آوردن قیمت این تلفن همراه به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    کدام یک از مطلب زیر را برای ای بلاگ ماسب تر میدانید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 408
  • بازدید ماه : 353
  • بازدید سال : 3,465
  • بازدید کلی : 40,968