loading...
داغ ترين پاتوق سرگرمي در ايــران
saeed بازدید : 1588 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)
عوامل تهیه کننده تلویزیون من و تو
 
 
 
سالومه سیدنیا
 
یکی از تهیه کنندگان و مجریان شبکه ضد فرهنگی "من و تو" وی که مدتی است از کشور خارج دارای مدرک تحصیلی لیسانس "علوم ارتباطات" شاخه "خبرنگاری" از دانشگاه آزاد تهران و فوق لیسانس "مدیریت بین الملل" از دانشگاه آکسفورد و همچنین "دیپلم بازیگری" از کانون سینمای جوان است.سالومه سیدنیا قبل از خروج از کشور در روزنامه های زن و ایران ( در زمان اصلاح طلبان ) فعالیت خبری داشته است.وی در دوران اصلاح طلبان ، مدیر روابط عمومی خانه سینما تیر بوده است.سالومه سیدنیا مدتی در تلویزیون بی بی سی فارسی مشغول به فعالیت بوده است.

سالومه سیدنیا مجری برنامه "زرشک" و همچنین "سالی تالک"می باشد،وی بحث های جنجالی را در این دو برنامه بخصوص در برنامه "سالی تالک "مطرح می کند؛در پایان راجع به این بحث ها بیشتر صحبت می کنیم.
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                                                                        
 امیرعلی محمدیان خراسانی
 
امیرعلی محمدیان خراسانی یکی‌ از همکاران اهل  مشهد در این تلویزیون می باشد، در حال حاضر دانشجو رشته عمران در لندن است ولی‌ علاقه ویبه کارهای تلویزیونی سبب شده تا بیشتر تمایلش به فعالیت رسانه ای باشد تا زمینه عمران!
 
وی در چندین برنامه از جمله "زرشک" حضور دارد. "بفرمائید شام" یکی‌ از برنامه‌هایی‌  امیرعلی محمدیان می‌باشد که بحث های فراوانی را از جمله:مصرف مشروبات الکلی،ترویج همجنسگرایی،روابط غیراخلاقی و .... با خود به همراه داشته است که در ادامه به آن می پردازیم.
 
امیرعلی محمدیان قبل از پیوستن به تلویزیون " من و تو " هیچ تجربه کافی در رابطه با کارهای تلویزیونی نداشته است.آنطور که در سایت من و تو آورده شده است وی علاقه شدیدی به بازیهای کامپیوتری دارد و همچنین به فوتبال بازی کردن نیز علاقه مند است. البته بماند که در زمینه خورد و خوراک نفر اول هست!!!
 
 
 
 
 
 
 
پریسا
 
وی مجری برنامه "زنان در من و تو" می باشد.اطلاعات کافی از وی در دسترس نیست.
 
 
 
 
 
 

"بخش خبر تلویزیون من و تو یه کار جدید و تازه ی می باشد که به صورت رسمی خبر را ارائه نمی دهد و سعی میکند با تعریف دیگری از پوشش خبری، بینندگان را به توجه وا دارد،البته ناگفته نماند سیاست بخش خبر تلویزیون من و تو در ابتدا با استقبال زیادی روبرو شد ولی پس از مدتی موجب یکنواختی در میان بینندگان شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پوریا
 
پوریا 23 ساله از دست اندرکاران بخش خبر تلویزیون من و تو است. پوریا از سال 2007 در شهر لندن اقامت دارد و هم زمان با کار در تلویزیون در این شهر ادامه تحصیلات خود را دنبال می کند،در حال حاضر دانشجوی فوق لیسانس مهندسی مکانیک و در دانشگاه برونل لندن تحصیل میکند.در بخش خبر نامبرده در زمینه گویندگی فعالیت دارد.
 
 
 
 
 
 
 
پانته آ
 
پانته آ مدیری گوینده اتاق خبر تلویزیون "من و تو "است. پانته آ از افتتاح این تلویزیون در آبان 1389 با "من و تو" همکاری داشته است.
 

قبل از همکاری با تلویزیون من و تو، پانته آ مجری برنامه های ادبی هنری و میزبان سیاستمداران متعددی در میزگردهای بین المللی و چند زبانی بوده است. او دوبلر چندین برنامه تلویزیون "فارسی بی بی سی" و از گویندگان "رادیو زمانه" در آمستردام بوده است(رادیو زمانه نیز از رسانه های معاند علیه ج.ا.ا می باشد). او دارای مدرک "فوق لیسانس حقوق بشر" از دانشگاه آمستردام و کارشناس ارشد در رشته "حقوق اطلاعات و ارتباطات" در دانشگاه لندن است. او از منتخبین ممتاز مسابقه دانشگاه آکسفرد انگلیس در رشته "مقایسه ای در سیاست رسانه های جهان " است.
 
 
 
 
 
 
 


 
ساناز قاضی زاده
 
ساناز قاضی زاده خبرنگاری 26 ساله است که در رشته "دیجیتال مدیا" در دانشگاه متروپولیتن لندن تحصیل می کند. او از17 سالگی کار را در تحریریه های تهران آغاز کرده است.
 

ساناز قاضی زاده خبرنگاری را با صفحه های فرهنگی و هنری خبرگزاری میراث فرهنگی و روزنامه همشهری شروع کرد. همزمان دوره روزنامه نگاری در مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ها را زیر نظر روزنامه نگاران و کارشناسان مطبوعاتی ایران گذراند.ساناز قاضی زاده در این رابطه می گوید: کمک کرد تا از تجربه های اساتید مسلم روزنامه نگاری ایران همچون یونس شکر خواه، علی اکبر قاضی زاده، کامبیز نوروزی، حسن نمک دوست تهرانی، حسین قندی، فریدون صدیقی، احمدرضا دالوند، زنده یاد بهمن جلالی و بسیاری دیگر بهره مند شوم و در تهیه گزارش و خبر از آن تجربیات استفاده کنم.
 

ساناز قاضی زاده گاهی به عنوان خبرنگار آزاد و گاهی به عنوان عضو ثابت با تحریریه های شرق، همشهری, اعتماد ملی و ...)عمدتا اصلاح طلب) همکاری کرده است. تعطیلی روزنامه ها و روزنامه نگاری در حوزه فرهنگ و هنر او را به ایجاد ارتباط نزدیک با هنرمندان علاقه مند کرد تا اینکه در خانه هنرمندان ایران، فرهنگسرای نیاوران ، موسسه فرهنگی هنری ماه مهر و "نگارخانه والی" مشغول به کار شد و حوزه هنر را از نزدیک دنبال کرد.
 

در سال 2007 نیز پروژه «آی لرن» "بی بی سی ورد سرویس تراست" را به پایان رساند و با "مجله کارگاهی" این گروه با نام "زیگزاگ" [آقای نیما اکبرپور که در حال حاضر برنامه کلیک را در بی بی سی فارسی اجرا می کند،در همین مجله مدتی مشغول به فعالیت بوده است]در تهیه گزارش های هنری آنلاین و صوتی همکاری کرد و از نزدیک با کار در رادیو آشنا شد.سال 2008 برای ادامه تحصیل در رشته "دیجیتال مدیا "به لندن آمد و در سپتامبر 2009 به عنوان مربی، هدایت آخرین گروه پادکست "زیگزاگ" را برعهده گرفت که در آن به خبرنگاران جوان افغان و ایرانی تهیه پادکست رادیویی را آموزش می داد.
 

همزمان به دلیل تجربه اش در حوزه فرهنگی و اجتماعی به عنوان خبرنگار آزاد برای سایت جدید آنلاین گزارش های مالتی مدیا تهیه می کرد.او به کار در حوزه فرهنگی و اجتماعی علاقه بسیاری دارد. ساناز قاضی زاده با "من و تو" در "اتاق خبر" همکاری می کند.
 
 
 
 
 
 
 
آرمین قبادی پاشا
 
 
از سال ۱۳۷۵، کار در مطبوعات را شروع کرد و به عنوان دبیر سرویس فرهنگ و هنر و خبرنگار هنری و ورزشی با نشریات مختلف از جمله: ایران ویج،بامداد نو،گزارش،هدف،مهر،فیلم و سینما،ایران جمعه، پیام آور،خبر ورزشی،صدای عدالت جمعه، خواندنی ... همکاری داشت؛ از سال ۱۳۷۹ با ساخت فیلم کوتاه کار در سینما را شروع کرد و در "اعتراض" اثر مسعود کیمیایی فیلمبردار پشت صحنه بود اما پس از آن به ساخت فیلم مستند رو آورد که حاصل آن ساخت ۱۱فیلم کوتاه و مستند بوده است.
 

آرمین قبادی در طی‌ این سالها به طور همزمان کار در عرصه مطبوعات و سینما را ادامه داد و در کارگاه فیلمسازی عباس کیارستمی با موضوع فرش که تابستان ۱۳۸۵ در کاخ سعد آباد برگزار شد،به عنوان یکی‌ از هنرجویان حضور داشت و دو فیلم کوتاه با موضوع فرش ساخت.آرمین سال۱۳۸۷به عنوان مجری و کارشناس در یک برنامه هنری،فرهنگی‌ با رادیو صدای آشنا همکاری داشت
 

ا‌و از اعضای انجمن روزنامه نگارن ایران و فدراسیون بین المللی روزنامه نگاران است.آخرین فیلم مستند وی که در انگلستان فیلمبرداری شد در مرحله تدوین قرار دارد و در حال حاضر باتلویزیون من و تو در "اتاق خبر" همکاری دارد.
 
 
 
 
 
 
آزاده حسینی
 
آزاده حسینی از مجریان "اتاق خبر" شبکه "من و تو ۱" است. آزاده حسینی دارای مدرک لیسانس در رشته "علوم سیاسی" از دانشگاه تهران می باشد و همچنین دارای مدرک فوق لیسانس "روابط بین الملل" از دانشگاه وستمینستر لندن می باشد.
 

در دوران دانشجوئی در تهران، در زمینه زنان و کودکان کار فعالیت داشته است. آزاده حسینی روزنامه نگاری را با دوره‌های آموزشی خبرنگاری "بی‌بی سی فارسی "شروع کرده است.در ایران برای مجلات اینترنتی چون "زنستان" قلم می زده است.وی برای ادامه تحصیل به لندن مراجعت نموده و در آنجا فعالیت‌های خبرنگاری خودش را بطور جدی دنبال کرده است. آزاده به مدت یکسال خبرنگار اجتماعی و فرهنگی تلویزیون "واشنگتن" بود .بعد از آن نیز کار خود را در "جدید آنلاین" به عنوان خبرنگار و برنامه ساز چند رسانه‌ای دنبال کرده است.
 
 
 
 
 
 
ساناز قاضی زاده
 
ساناز قاضی زاده خبرنگاری 26 ساله است که در رشته دیجیتال مدیا در دانشگاه متروپولیتن لندن تحصیل می کند. او از17 سالگی کار را در تحریریه های تهران آغاز کرده است.
 
ساناز قاضی زاده خبرنگاری را با صفحه های فرهنگی و هنری خبرگزاری "میراث فرهنگی" و روزنامه "همشهری" شروع کرد. همزمان دوره روزنامه نگاری مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ها را زیر نظر روزنامه نگاران و کارشناسان مطبوعاتی ایران گذراند.
 
او می گوید که این دوره به من کمک کرد تا از تجربه های اساتید مسلم روزنامه نگاری ایران همچون "یونس شکر خواه"، "علی اکبر قاضی زاده"، "کامبیز نوروزی"،"حسن نمک دوست تهرانی"، "حسین قندی"، "فریدون صدیقی"، "احمدرضا دالون"د، زنده یاد "بهمن جلالی" و بسیاری دیگر از این عزیزان برای پیشرفت در تهیه گزارش و خبر استفاده کنم.
 
ساناز قاضی زاده سپس گاهی به عنوان خبرنگار آزاد و گاهی به عنوان عضو ثابت با تحریریه های شرق، همشهری, اعتماد ملی و ... همکاری کرد. تعطیلی روزنامه ها و همزمان روزنامه نگاری در حوزه فرهنگ و هنر او را به ایجاد ارتباط نزدیک با هنرمندان علاقه مند کرد تا اینکه در خانه هنرمندان ایران، فرهنگسرای نیاوران ، موسسه فرهنگی هنری ماه مهر و نگارخانه والی مشغول به کار شد و حوزه هنر را از نزدیک دنبال کرد.

در سال 2007 نیز پروژه «آی لرن» بی بی سی ورد سرویس تراست را به پایان رساند و با مجله کارگاهی این گروه با نام «زیگزاگ» در تهیه گزارش های هنری آنلاین و صوتی همکاری کرد و از نزدیک با کار در رادیو آشنا شد.
سال 2008 برای ادامه تحصیل در رشته دیجیتال مدیا به لندن آمد و در سپتامبر 2009 به عنوان مربی، هدایت آخرین گروه پادکست زیگزاگ را برعهده گرفت که در آن به خبرنگاران جوان افغان و ایرانی تهیه پادکست رادیویی را آموزش می داد.

همزمان به دلیل تجربه اش در حوزه فرهنگی و اجتماعی به عنوان خبرنگار آزاد برای سایت جدید آنلاین گزارش های مالتی مدیا تهیه می کرد.
 


 
 سروناز
سروناز تهیه کننده و مجری برنامه هنر با سروناز دارای لیسانس Studio Art از دانشگاه Concordia University کانادا و فوق لیسانس مستند سازی از دانشگاه Royal College of Art می باشد.

او در برنامه هنر به معرفی و تعریف کار هنرمندان می پردازد و با بازدید از نمایشگاه های موجود در لندن و تهیه گزارش های خارج از بریتانیا سعی بر معرفی هنرمندان شناخته شده و همچنین هنرمندان جوان ناشناخته که آثار آنها دارای دیدی خاص، پیامی جالب و یا نوع آوری متفاوت در بوجود آوردن کار خود دارند، می پردازد.

سروناز قبل از همکاری با تلویزیون ''من و تو'' ، خود فیلم های مستند و هنری تهیه می کرده. کارهای او در نمایشگاه های مطرحی از جمله
Britiah Museum, ICA, نمایشگاه دو سالانه Utrecht و Short Film Corner فستیوال کن و دیگر نمایشگاه ها و همچنین تلویزیون sky دیده شده.
 
  
 
 
 
 
تیام

تیام  در شهر لندن به دنیا آمده است او قبلا در" Bebin Tv "فعالیت داشته و از تهیه کنندگان با تجربه کنونی تلویزیون "من و تو۱ "می‌باشد. در حل حاضر تیام  روی برنامه "بفرمایید شام" کار میکند و همانطور که گفته شد بحث های زیادی در رابطه با این برنامه در میان است، بفرمائید شام یک برنامه Reality به زبان فارسی می باشد.
 
 
 
 
 
 
 
رها اعتمادی
 
رها اعتمادی ۲۵ ساله، یکی‌ از فعالترین اعضای خانواده تلویزیون "من و تو ۱ " است. در تلویزیون من و تو به کارهای مجری گری، تهیه کنندگی و کارگردانی مشغول است. از جمله کارهایی‌ که رها اعتمادی در آن حضور دارد:آکادمی موسیقی‌ "گ" خواننده لس آنجلسی در برنامه Greatest Hits .
 
نامبرده از فعالین فرقه ضاله بهائیت است و با ایجاد تشکیلات مختلف سعی در جذب ایرانیان مقیم انگلستان دارد و در این راستا فعالیت سیاسی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را در شرایط حساس نیز در دستور کار داشت.
 
 
                   
 
 
رها اعتمادی در اغتشاشات پس از انتخابات نیزحضوری فعال و موثر داشت.
 
 
 
 
 
 
  
سام سرمدی
 
سام سرمدی متولد ۱۳۶۴  از مجریان "من و تو" است. او دانشجوی رشتهٔ "مدیریت و برنامه‌ریزی" در یکی‌ از دانشگاههای لندن می‌باشد.درباره سام سرمدی اطلاعات زیادی در دسترس نیست.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سمیه عابدین زاده
 
 
از مجریان دیگر تلویزیون ضد فرهنگی "من و تو" می باشد که البته مدعی دانستن فلسفه و اخلاق نیز هست، وی دارای مدرک فوق لیسانس "علوم سیاسی و فلسفه سیاسی" است. او در برنامه ای در رابطه با فلسفه سیاست و اخلاق صحبت می کند و سعی دارد خود را دانشمند جلوه دهد !
 

سمیه عابدین زاده در زمینه موسیقی راک و متال که از مبتذل ترین موسیقی های رایج در غرب است برنامه پخش می کند.وی عضو رسمی یک گروه مبتذل متال در لندن است و برای این گروه خوانندگی می کند.
 
 
اما از نکات جالب این شبکه تلویزیونی وابسته به انگلیس ، آن است که علیرغم آنکه آنها هدف خود را از راه اندازی این شبکه، پخش موسیقی، فیلم و سرگرمی بیان کرده اند اما جدیدا قسمتهای مختلفی در حوزه سیاسی راه اندازی نموده اند که اخبار و تحلیل های پخش شده در روزهای اخیر، شباهت زیادی با شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی دارد.وی خواننده و همچنین شعر نویس گروه های متعدد راک و متال در لندن است!
 
سمیه عابدین زاده در دنیای موزیک متال معروف به Somi Arian
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 صبا

وی به عنوان مجری بخش خبری در اتاق خبر که برنامه خبری تلویزیون من و تو محسوب می شود مشغول به فعالیت است.از مشخصات صبا فقط می توان به پدر وی اشاره نمود که از نویسندگان و پژوهشگران ایرانی است.
 
 
 
 
سیاوش
 
سیاوش حبیبی یکی‌ از تهیه کننده های برنامهٔ اتاق خبر و همچنین از آهنگسازان تلویزیون، و یکی‌ از تهیه کننده ها و مجری های برنامهٔ سینمای "من و تو +" بود. سیاوش حبیبی در مقطع فوق لیسانس "علوم سیاسی "در دانشگاه اوپسالا در سوئد مشغول به تحصیل است. وی قبل از ورود به تلویزیون "من و تو" در سازمان "بیل کلینتون" فعالیت داشته است.
 
 
 
 
 
 
 
ندا
 
از دیگر مجریان شبکه ضد فرهنگی " من و تو " ندا جناب است، وی دارای مدرک لیسانس "حقوق" از دانشگاه آزاد نجف آباد است،وی پس از ازدواج، از کشور خارج می شود و با پیوستن به دوستان بهائی خود در لندن، در رشته "مدیا" مشغول به تحصیل شده است، او در دوران دانشجویی با تعدادی از گروه های فیلمبرداری غیر قانونی همکاری داشته و مدتی در تلویزیون "بی بی سی" و "تپش" که در لندن پخش می شود، به عنوان گزارشگر همکاری داشته است.

 


 
نیک‌
 
نیک گلتنر به مدت هفت سال تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی بوده است. او از طرفداران  ورزش است و زمینه کاری اش پخش مستقیم ورزشهای آمریکای شمالی بوده است.نیک در اوایل ماه ژوئن به شبکه "من وتو " است .
 
 
 
 
بحث ها پیرامون برنامه های تلویزیون من و تو
 
 
 
 
شبکه من و تو شبکه شیطان پرستی
 
شبکه من وتو در تاریخ8آگوست(17مرداد) طی برنامه ای ادعا کرد اولین شبکه ایرانی که به موسیقی متال (موسیقی شیطان پرستی)اهمیت میدهد شبکه من وتو میباشد و به همین خاطر گزارشهای ویژه ای درباره این نوع موسیقی ها پخش خواهیم کرد.مجری برنامه سپس با پخش گزارشی از گروه موسیقی متال ادامه داد:موسیقی متال روی خود من به عنوان خواننده موسیقی متال تاثیر گذاشته است.
 
شبکه من وتو در راستای اهداف ضد ایرانی و همسو با خواسته های مقامات بریتانیا از ابتدای تاسیس سعی در از بین بردن فرهنگ ملی و ترویج فرهنگ غرب کرده است.
 
گروههای شیطان پرستی که یکی از کارهای تبلیغی آنها موسیقی های شیطان پرستی(راک,متال,هوی متال و...)میباشد سعی می کنند با پوشش مبتذل و غیر طبیعی و رفتارهای خشن تفکرات خود را به بینندگان تزریق کنند.
این در حالی است که اندیشمندان غربی نسبت به تاثیرات منفی این گروه ها بر جامعه خودشان بارها هشدار داده و خواستار ایجاد محدودیت برای آنها شده اند.
 
 
 
 
نقش موسیقی در پیدا کردن معشوقه
شبکه من و تو در راستای ترویج موسیقی های غربی تا جایی پیش رفت که به حد خرافه گرایی رسیده و گوش دادن به موسیقی های یک خواننده را موجب وجود شانس بیشتر برای پیدا کردن"معشوقه"مورد علاقه خود دانست.

این شبکه در برنامه ای به نام "موزیک" با تبلیغ آلبوم یکی از خواننده های غربی به نام
a.l اعلام کرد: "بر اساس تحقیقات انجام شده کسی که آهنگهای این خواننده را گوش کند شانس بیشتری برای پیدا کردن "عشق" خود دارد اما کسی که آهنگهای e.m دیگر خواننده[غربی] را گوش کند از شانس کمتری برای پیدا کردن عشقش برخوردار می شود."
 
البته بدیهی است که این شبکه با مطرح کردن اینگونه سخنان که نه تنها جنبه "علمی" ندارد بلکه صرفا یک مدعی است که با هدف خاص تبلیغ می شود، سعی می کند اصل موسیقی غربی را تایید و این نوع موسیقی را در زندگی انسان موثر جلوه دهد.
 
گفتنی است که به نوشته حسین عبداللهی در کتاب "موسیقی و اسلام" دکتر ولف آدلر، پرفسور دانشگاه کلمبیا درباره مضرات گوش دادن موسیقی بر ذهن انسان می‌گوید:« بهترین و دلکش‌ترین نواهای موسیقی شوم‌ترین آثار را بر روی سلسله اعصاب انسان باقی می‌گذارد.»
 
 
 
 
ترویج غیر مستقیم جوانان به مصرف مواد مخدر برای رهایی و آرامش
شبکه من و تو در جدیدترین اقدام برای به انحراف کشاندن بینندگان خود، از "اعتیاد" به عنوان راه رسیدن به "آرامش" نام برد."من و تو" در ادامه با سخنان اغراق آمیزی درباره تاثیرات مواد مخدر بر آرامش انسان، از این مواد افیونی به عنوان "یک ماده جادویی" برای آرامش اعصاب نام برد.
 
در این برنامه صحبتهای یک شهروند انگلیسی پخش شد که می گفت:" استفاده از مواد مخدر ممنوع است ولی من برای لغو ممنوعیت آن مبارزه می کنم چراکه استفاده از این مواد به
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    کدام یک از مطلب زیر را برای ای بلاگ ماسب تر میدانید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 436
  • بازدید ماه : 381
  • بازدید سال : 3,493
  • بازدید کلی : 40,996