loading...
داغ ترين پاتوق سرگرمي در ايــران
saeed بازدید : 145 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (1)

خبرهای منتشره حاکی از این است که گوگوش… و هومن خلعتبری بعد از گذشت یک دوره نامزدی با یکدیگر ازدواج می کنند!

هومن خلعتبری در برنامه تلوزیونی آکادمی موسیقی گوگوش به عنوان داور مسابقه گوگوش و بابک سعیدی را همراهی می کند.

گوگوش در مورد این ازدواج میگوید: من طالب مردی هستم که چشم به ثروتم نداشته باشد و من را به خاطر ثروت دوست نداشته باشد. خوشبختانه هومن من را به خاطر ثروت نمی خواهد. من عشق را دوست دارم و همسرم باید تا آخر عمر به این عشق متقابل لطمه نزند.


هومن خلعتبری نیز نظر خود در مورد گوگوش را اینگونه بیان کرده است : گوگوش دختر رویاها و عشق زندگی من است.
البته هنوز مراسم رسمی این ازدواج برگزار نگردیده و این دو زوج عاشق وقت مشخصی را برای مراسم عروسی خود اعلام نکرده اند.
خوب این خبر رو از یه سایت گرفتم حالا :  اولا حرف هومن خلعتبری که گفته دختر روبا ها آخه اولا این گوگوش 60 سالشه دوما عییزم اگه نمیدونی بدون این موجود قبل از تو ششششششششششششیییییییییییشششششششششش تا شوهر داشته البته این جور که گوگوش گفته هومن چشم به مالش نداره یعنی اون ششششششششششششششیییییییییشششششششششش تای دیگه چشم به مالش داشتن.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohammad در تاریخ 1348/10/11 و 21:25 دقیقه ارسال شده است

مادرگوگوش لعنت 7تا!!!!!!!!!!!
شکلک



کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    کدام یک از مطلب زیر را برای ای بلاگ ماسب تر میدانید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 251
  • بازدید ماه : 1,055
  • بازدید سال : 4,167
  • بازدید کلی : 41,670