loading...
داغ ترين پاتوق سرگرمي در ايــران
saeed بازدید : 107 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

کریمی بزرگ تیم ملی و با مرام است

مرجع خبری پرسپولیس : محمدرضا خلعتبری می گوید هر چند ادامه حضورش در فوتبال امارات از نظر مالی سود بسیاری برایش دارد اما همه چیز پول نیست و او احتمالا فصل آینده در پرسپولیس خواهد بود.

 

خلعتبری در خصوص صحنه درگیری اش با بازیکن تیم ملی قطر که به دخالت علی کریمی منجر شد، گفت: در صحنه ای که توپ روی دروازه قطر ارسال شد من تصور می کردم توپ به دست بازیکن حریف برخورد کرده و نسبت به این موضوع اعتراض کردم.

 

 

 

 

این مسئله باعث ناراحتی بازیکن قطر شد و ناجوانمردانه در شرایطی که او را نمی دیدم از پشت به سر من ضربه زد و داور هم این صحنه را دید و اگر این صحنه را نادیده نمی گرفت باید با کارت قرمز بازیکن قطر را جریمه می کرد. من آنقدر عصبی بودم که می خواستم با مشت به صورت بازیکن قطر بزنم اما در آن شرایط تیم ملی 10 نفره می شد و به همین علت تمام خشم خودم را کنترل کردم در صورتی که اگر یک بازی ملی نبود واکنش تندی به این مسئله نشان می دادم.

 

خلعتبری در خصوص دخالت علی کریمی که منجر به یک کارت زرد برای وی شد، گفت: علی کریمی بزرگ تیم ملی ایران است. او این صحنه را دید و واکنش نشان داد و فقط می توانم بگویم علی کریمی خیلی بامرام است.

 

مهاجم تیم ملی ایران با انتقاد شدید از نحوه بازی قطری ها اظهار داشت: تیمی که مقابل ایران بازی کرد تنها اسمش قطر بود چرا که از تمام نقاط دنیا بازیکن داشت! تعجب می کنم بازیکنان خارجی قطر چطور رفتارهای عرب ها را گرفته اند، دروازه بان قطر هم با 2 متر قد مدام بی دلیل روی زمین می افتاد و آه و ناله می کرد در شرایطی که من نصف جثه او را دارم و از این کارها بیزار هستم!

 

خلعتبری در خصوص قرار نگرفتن در ترکیب ثابت تیم ملی نیز گفت: نظر کادرفنی بود و اعتراضی به این موضوع ندارم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    کدام یک از مطلب زیر را برای ای بلاگ ماسب تر میدانید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 450
  • بازدید ماه : 395
  • بازدید سال : 3,507
  • بازدید کلی : 41,010